.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در ۶ رشته کارشناسی ارشد ؛
آغاز فعالیت دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران
بیش از ۴۰۰ دانشجو برای تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، تربیت بدنی و علوم ورزشی با گرایش فیزیولوژی ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، ریاضی کاربردی، فیزیک با گرایش حالت جامد و مهندسی کشاورزی با گرایش علوم و صنایع غذایی برای پذیرش در دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران معرفی شدند.
آغاز فعالیت دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران

فعالیت دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران با جذب دانشجو در ۶ رشته کارشناسی ارشد در مازندران آغاز شد.

به گزارش "ایسکانیوز" دکتر علی پهلوان رئیس دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران با اعلام این خبر گفت: در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۴۰۰ دانشجو برای تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، تربیت بدنی و علوم ورزشی با گرایش فیزیولوژی ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، ریاضی کاربردی، فیزیک با گرایش حالت جامد و مهندسی کشاورزی با گرایش علوم و صنایع غذایی برای پذیرش در دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران معرفی شدند.

وی افزود: ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران از امروز شنبه ۲۴ مهر ماه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۶ مهرماه ادامه خواهد داشت

پهلوان تاکید کرد: کلاسهای درس دانشجویان فعلا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار خواهد شد و امیدوارم با همت مسئولین استان زمین مورد نیاز برای احداث دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران مهیا شود تا مرکزی مناسب و درخور شان دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد در مرکز استان تاسیس گردد.

وی در پایان تاکید کرد: دفتر مرکزی دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران در بلوار خزر خیابان شهید مطهری فعالیت خود را آغاز کرده و دانشجویان می توانند جهت ارتباط با این دانشگاه با شماره تلفن ۳۴۰۶۵۱۰ -۴۲ -۳۲۴۸۰۴۱ با کد ۰۱۵۱ تماس بگیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مهر 1389
آقا تو رو خدا بگوئيد رشته مشاوره از گرايشهاي علوم تربيتي در سطح ارشد در شمال كشور ناياب مي باشد حتما ايجاد كنند چون بسياري از فارغ التحصيلان روانشناسي و علوم تربيتي با توجه به نياز جامعه مازندران به مشاور الان بيكارند.
نا شناس 25 مهر 1389
باعث خوشحالی که یکی از دانشگاههای معتبر توی شهر ساری افتتاح شده در ضمن از دکتر نیاز هم متشکریم
نا شناس 25 مهر 1389
دانشگاه بدون ساختمان که معتبر نیست!!!
نا شناس 25 مهر 1389
جاسبی چه خوب برای ریاست بعدیش دم و دستگاه درست می کند
خليلي 25 مهر 1389
هر قدمي كه توسط هركس براي پيشرفت استان عالم پرور مازندران براداشته شود مبارك است و براي بانيان آن از خداوند متعال آرزوي توفيق داريم.
نا شناس 26 مهر 1389
اگه دوستان اجازه بدن ساختمونشم به بهترین شکل ممکن ساخته میشه
نا شناس 26 مهر 1389
به نظر من اگه رو رشته های مهندسی تمرکز بیشتری بشه بهتره(صنایع.فیزیک.مکانیک.برق.کامپیوتر.مهندسی پزشکی)
نا شناس 26 مهر 1389
و ایشالله افتتاح واحد پزشکی ساری به همراه بیمارستان مجهز بزودی
نا شناس 28 مهر 1389
چگونه دانشگاهي كه در رشته حقوق خصوصي حتي يك دكتر ندارد مي تواند حقوق خصوصي دانشجو بگيرد. اينها از عجايب روزگار است. در 7 رشته 400 دانشجو يعني در هر رشته حدود 60 نفر دانشجوي كارشناسي ارشد. اين هم از عجايب روزگار است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.